مراکز عرضه دام زنده در تهران

دام زنده شهرداری

دام زنده شهرداری به معنای دام هایی است که توسط شهرداری در شهرها نگهداری می‌شوند و معمولاً در پارک ها و فضاهای سبز شهری قرار دارند. این دام ها ممکن است شامل گاو، گوسفند، بز و… باشند که به عنوان جزئی از منظره شهری در این فضاها نگهداری می‌شوند. در برخی شهرها، دام های زنده به عنوان یک جذابیت گردشگری و همچنین برای حفظ تنوع زیستی در شهرها، نگهداری می‌شوند. علاوه بر این، گاهی اوقات محصولات دامی این دام ها نیز برای استفاده در شهرها به فروش می‌رسند.

امروزه با افزایش روز افزون قیمت گوشت قرمز و گوشت مرغ رو برو هستیم، و با توجه به صرفه نبودن تهیه ی محصولات دامی به طور جداگانه برای کسانی که مصرف نسبتا بالایی دارند، تمایل مردم برای تهیه ی دام زنده رو به افزایش می باشد. از این رو سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران اقدام به انتشار لیستی از مرکز خرید و فروش دام زنده در تهران در مناطق ۲۲ گانه ی تهران کرده است که شما همه روزه با مراجعه به این مراکز خرید دام زنده شهرداری می توانید دام زنده مورد نظر خود را تهیه کنید.

مراکز فروش دام زنده شهرداری

معمولاً شهرداری ها مسئولیت نگهداری و مراقبت از دام های شهری را بر عهده دارند. برای فروش دام زنده نیز می توانند مراکزی را در نظر بگیرند که در آنها دام هایی که به دلیل مشکلات بهداشتی یا دستگیری از ناحیه های شهری حذف می شوند، به فروش می رسند. این مراکز می توانند در محله های شهری یا در خارج از شهر و در نزدیکی مرزها و محله های روستایی قرار بگیرند. در بعضی از شهرها، ممکن است مراکز خاصی برای فروش دام زنده وجود داشته باشد که توسط شهرداری یا سازمان های دیگر مرتبط با دامپروری اداره می شوند.

اگر شما به دنبال خرید دام زنده هستید، می توانید با شهرداری محل خود تماس بگیرید و از آنها بپرسید که آیا مراکزی برای فروش دام زنده وجود دارد یا نه. همچنین، می توانید از اینترنت و شبکه های اجتماعی برای جستجوی مراکز فروش دام زنده در منطقه خود استفاده کنید. معمولاً شهرداری ها مسئولیت نگهداری و مراقبت از دام های شهری را بر عهده دارند. برای فروش دام زنده نیز می توانند مراکزی را در نظر بگیرند که در آنها دام هایی که به دلیل مشکلات بهداشتی یا دستگیری از ناحیه های شهری حذف می شوند، به فروش می رسند.

این مراکز می توانند در محله های شهری یا در خارج از شهر و در نزدیکی مرزها و محله های روستایی قرار گیرند. در بعضی از شهرها، ممکن است مراکز خاصی برای فروش دام زنده وجود داشته باشد که توسط شهرداری یا سازمان های دیگر مرتبط با دامپروری اداره می شوند. اگر شما به دنبال خرید دام زنده هستید، می توانید با شهرداری محل خود تماس بگیرید و از آنها بپرسید که آیا مراکزی برای فروش دام زنده وجود دارد یا نه. همچنین، می توانید از اینترنت و شبکه های اجتماعی برای جستجوی مراکز فروش دام زنده در منطقه خود استفاده نمایید.

مراکز عرضه دام زنده شهرداری تهران

اگر شما نیز جزو آن افرادی هستید که بسیار درگیری دارند و نمی توانید به مناطق مختلف برای تهیه ی دام زنده سر بزنید گروه دامداران پاک به صورت شبانه روزی و در هر کجای تهران آماده ی خدمت رسانی به شماست. تنها با یک تماس، دام زنده همراه با قصاب و با کمترین هزینه به محل مورد نظر شما ارسال می شود.

برای تهیه دام زنده گوسفند گوساله مرغ و خروس برای قربانی … هر منطقه به شعبه مربوط به منطقه تماس بگیرید و دام خود را سفارش دهید. همچنین برای اطلاع از قیمت روز نژادهای مختلف گوسفند زنده با ادامه مطلب همراه ما باشید.

خدمات ویژه دامداران

گروه دامداران پاک به صورت شبانه روزی و در هر کجای تهران آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. تنها با یک تماس با ما گوسفند زندهT همراه قصاب و با کمترین هزینه به محل مورد نظر شما ارسال میشود. همچنین برای رفاه حال شما به دلخواه مشتری خرد کردن گوشت هم بر عهده قصاب می باشد.

شما می توانید در زمان دلخواه با ما تماس حاصل فرمایید و  پس از دریافت مشاوره سفارش خود را ثبت کنید و در زمان مشخص شده توسط شما، ما دام مورد نظر را  درب منزل تحویل خواهیم داد، که هزینه ارسال آن رایگان می باشد.

ما خرید آسان گوسفنده زنده را برای مشتریان خود مهیا کردیم تا بدون این که به صورت غیر حضوری بتوانند در هر زمان سفارش خود را برای مراسماتشان ، گوسفند قربانی برای عید قربان ، عقیقه کودکان ،عاشورا و تاسوعا ، عروسی حاجی ، ماه محرم ، سفارش و در سریعترین زمان تحویل گیرند.

قیمت دام زنده شهرداری

قیمت های اعلامی از قرار هر کیلو و به تومان درج شده است

گوسفند پرواری ۵۰% گوشت ——————  ۴۲۰۰۰

گوسفند نژاد مهربان  —————————-     ۳۵۰۰۰

گوسفند نژاد افشار —————————-  ۳۶۰۰۰

گوسفند نژاد مغان  —————————-  ۳۸۰۰۰

گوسفند نژاد کردستان ————————  ۴۰۰۰۰

گوسفند نژاد سنگسری ———————–  ۴۱۰۰۰

مرکز پخش گوسفند زنده

مرکز پخش گوسفند زنده و گوساله و مرغ و خروس زنده دامداران در سال ۱۳۸۵ تأسیس شد و با ۱۱ سال سابقه درخشان و تجربه در حوزه خرید و فروش و تأمین گوسفند و گوساله زنده جهت مراسمات و نذورات و عقیقه در تمام طول سال بصورت شبانه روزی در سراسر تهران در چندین شعبه فعالیت داشته است. جهت اطلاعات بیشتر و قیمت و سفارش گوسفند زنده فقط در تهران با ما تماس بگیرید این مرکز با کادری مجرب و قصابان ماهر که دارای کارت سلامت از وزارت بهداشت و خدمات رایگان به مشتریان ارائه میشود.